در مراسم اختتامیه لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام از 5 تن از پیشکسوتان قایقرانی تقدیر شد.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام امروز در دریاچه آزادی با مشخص شدن تیمهای برتر به پایان رسید.
مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور دکترسید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی، عبدی افتخاری، مجید شایسته و مجید کیهانی اعضای هیات اجرایی، مسئولان ورزش کشور، پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون قایقرانی و ورزشکاران و مربیان شرکتکننده در مسابقات برگزار شد.
در این مراسم از علی قلمسیاه، مصطفی ثمری، ناصر صفرخانی، مسعود مهدوینیا و ایرج اقلیمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر به عمل آمد.








