وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در تالاب خورخوران بندر خمیر بازدید کرد.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون قایقرانی، دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به بندر خمیر رفت. وزیر ورزش و جوانان همزمان با این سفر از اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در تالاب خورخوران بندر خمیر بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد، وزیر ورزش و جوانان از تمرینات ملیپوشان بازدید و با کادر فنی و ورزشکاران گفت و گویی صمیمی داشت.
تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان شب گذشته در ادامه اردوی آمادگی خود، با مساعدت استاندار هرمزگان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندر خمیر وارد بندر خمیر شد و تمرینات خود را تحت نظر پدرو سنا سرمربی، ایرج اقلیمی مدیر و مشاور و کادر فنی تیم ملی آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان از صبح امروز در تالاب خورخوران آغاز کرد.
در بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی، ملیپوشان گفتوگویی صمیمی با ایشان داشتند و دغدغههای خود را مطرح کردند.



