تیم ملی ماراتن آبهای آرام پس از کسب 5 مدال رنگارنگ با استقبال دبیر فدراسیون به میهن عزیزمان بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم ملی ماراتن آبهای آرام که در مسابقات قهرمانی آسیا در شائوشینگ کشور چین شرکت کرده بود، پس از افتخارآفرینی و کسب مقام نائب قهرمانی این رقابت ها به میهن عزیزمان بازگشتند.
این تیم 2 مدال طلا توسط صادق زمانی و 3 مدال برنز توسط محمدرضا صیادمومن در ماراتن زیر 23 سال، ایلیا نادرنژاد در رده سنی جوانان و محمدرضا صیادمومن و ایلیا نادرنژاد در کایاک دونفره کسب کرد و در مجموع بر سکوی دوم آسیا ایستاد.
تیم ملی ماراتن بامداد امروز با استقبال رضا صابونچی دبیر فدراسیون و در حضور اهالی ورزش و خانواده ورزشکاران به میهن عزیزمان بازگشتند.









