جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون قایقرانی، برج قایقرانی دریاچه آزادی پیش از ظهر امروز 20 خرداد میزبان جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی بود.
اعضای حاضر به صورت حضوری و آنلاین در اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی در سال 1403 شرکت کردند.
در این جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی عملکرد 3 ماهه فدراسیون قایقرانی طی گزارشی توسط دبیرکل فدراسیون ارائه شد و برنامههای پیش روی فدراسیون قایقرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
علیرضا سهرابیان رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، محمدتقی محمدیان خزانهدار، مهسا مجللی کارشناس خبره، آرزو پاسلار نماینده هیاتهای استانی، راضیه صادقی نماینده باشگاههای قایقرانی و بهرام صالح نیا عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان اعضای هیات رئیسه و عباس سیاح طاهری رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون قایقرانی به صورت حضوری و آنلاین در این جلسه شرکت داشتند.







