تیم ملی آبهای آرام بانوان در آغاز دور جدید تمرینات خود با 12 قایقران در بخش کایاک و کانو به آب می زند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم ملی آبهای آرام بانوان در ادامه روند تمرینات خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، نهمین مرحله اردوی آمادگی خود را از 2 دی ماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد کرد.
این اردوی تا 26 دی ماه ادامه پیدا می کند.
کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران، سمن سلطانی از تهران و الناز شفیعیان و مهسا آذری از گیلان در بخش کایاک و زیبا سماک حرفه، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی از گیلان، مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوکانادایی قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر مهسا مجللی مربی و مرتضی قاطع سرپرست تیم انجام خواهند داد.

