دومین مرحله اردوی تیم دراگونبوت بانوان آوش خلیجفارس با هدف حضور موفق در قهرمانی جهان فیلیپین از امروز 20 شهریور در بندرعباس آغاز میشود.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون قایقرانی، باشگاه آوش خلیجفارس، به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در فیلیپین برگزار میشود، شرکت خواهد کرد.
بر این اساس 18 قایقران به دومین مرحله اردوی تیم آوش خلیجفارس دعوت شدند.
آرزو پاسلار سرمربی، سمیرا همتی و سمیه سلیمانی مربیان و بهنام رضایی نماینده باشگاه به عنوان کادر فنی در این تیم حضور دارند.
نرجس سالاریپور ،کیانا کمالزاده، الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور، زیبا سماک، پریسا محمدزاده، مهسا کهنسال، شیما داناپور، مینا آفرنچه، آیسان ایلانداغی، فائزه سلیمانی، سما یاسمی، زهرا مطهر، نسترن خیرالهی، فاطمه زندی، بهار نصیری، پریسا اسلامی و رسپینا قویدل قایقرانان دعوتشده به این اردو هستند.

