امیرحسین محمودپور به همراه افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران پس از کسب مدال نقره یونورسیاد در چنگدو چین به میهن بازگشتند.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون قایقرانی، آخرین گروه کاروان ایران در مسابقات یونیورسیاد امشب به میهن بازگشتند. ملیپوش و سرمربی روئینگ ایران نیز به همراه این گروه از کاروان ورزشی دانشجویان به میهن بازگشتند.
امیرحسین محمودپور تنها قایقران شرکتکننده ایران در این رقابتها بود که موفق به کسب اولین مدال قایقرانی در تاریخ یونیورسیادها شد.
این تیم امشب با استقبال رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی و دیگر مسئولان ورزش کشور از جمله رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی به میهن عزیزمان بازگشتند.
ایران در این دوره از رقابت ها با 88 ورزشکار در 11 رشته حاضر و با کسب 23 مدال شامل 5 طلا، 6 نقره و 12 برنز و کسب رتبه یازدهم به کار خود پایان داد.




