علی آقامیرزایی المپین و ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آبهای آرام پس از حضور در المپیک توکیو به همراه رئیس فدراسیون قایقرانی به میهن بازگشتند.
به گزارش روابطعمومی فدراسیون قایقرانی، علی آقامیرزایی نماینده قایقرانی کایاک ایران در المپیک توکیو بود. آقامیرزایی در اولین حضورش در المپیک پس از رقابت در دور مقدماتی و یکچهارم نهایی، از صعود به نیمهنهایی بازماند.
المپین کشورمان به همراه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آبهای آرام و جمعی از کاروان ورزشی ایران در المپیک به میهن عزیزمان بازگشتند.
در مراسم استقبال از این تیم خسرو ابراهیمی نايب رئیس فدراسیون قایقرانی، مسئولین و علاقهمندان به ورزش حضور داشتند.









